вторник, 23 февраля 2010 г.

Медіаграмотність як запорука якісної журналістики

Медіаграмотність - це здатність аналізувати й просіювати повідомлення, які інформують, розважають або щось нам продають кожного дня. Це здатність застосовувати критичне мислення при споживанні засобів масової інформації - починаючи з музики та веб-оточення й завершуючи рекламою на щитах під час трансляції футбольного матчу.
Медіаграмотна людина має задавати доречні запитання щодо того, що нам намагаються сказати й чого не вистачає? Людина має інстинктивно задавати питання - хто або що стоїть за виробництвом цих медіа, за чиї гроші, якими є мотиви, цінності й кому належать ці медіа? Розуміння того, яким чином всі ці фактори впливають на зміст повідомлення, і є демонстрацією медіа грамотності.

Коаліція з медіа моніторингу та медіа грамотності, до якої входять впливові медіа НУО - "Інститут масової інформації" та портал "Телекритика" - здійснює кампанію з підвищення медіа грамотності українців шляхом розміщення соціальної реклами та публікації в ЗМІ статей, що пояснюють, яким чином й хто в Україні намагається впливати на свідомість громадян.

Комментариев нет:

Отправить комментарий